Työn iloa ja auringonpaistetta

keskiviikko 2. maaliskuuta 2016

Muutama kuva töistä⬇️⬇️⬇️





Lähettänyt mikaelk klo 7.01
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu
Tilaa: Lähetä kommentteja (Atom)

Blogiarkisto

  • ▼  2016 (12)
    • ►  huhtikuuta (1)
    • ▼  maaliskuuta (8)
      • Centro de la tercera edad
      • Back in business
      • Hoitotyö
      • Kaksi viikkoa takana, kolme edessä.
      • First week
      • Kuvia
      • Muutama kuva töistä⬇️⬇️⬇️
      • Hola! Tänään oli ensimmäinen työpäivä. Työpaikkam...
    • ►  helmikuuta (3)
Teema: Matkailu. Teeman kuvien tekijä: konradlew. Sisällön tarjoaa Blogger.

Osallistujat

  • essir
  • mikaelk